Merhaba hanımlar,
Benim 3 sene önce amh’ım 8,49′du yaş 35′ken o günden beri ocean inositol şase, resveratrol shots, laktoferrin, d3k2, kolajen, nutraxin omega 3 ve nac kullanıyorum düzenli olmasına çalışarak. Sizin önereceğiniz başka takviye markası/ takviye türü var mı? Ya da başko inositol, omega 3 olarak özellikle ne kullanayım?
Bu arada doktor ufak kistler gördü ama regl ile atılacağını söylemişti. ne tüylenmem var ne çok tüyüm ne sivilcem ne de kilom zaten pcos teşhisi de koyamadı. yine gideceğim 3 güne ama gidene kadar sizlerin de tavsiyelerinizi duymak istedim.
Coenzim Q10 mesela alayım mı? Hangi marka ve iştah çok açıyor mu?