ikizannesieso her isim bi karakterdir iki isim iki karakter gibi düşünün çocuğa etki ediyor isim analistlerinin söylediklerini yabana atmayın. İsim gerçekten çok önemli taşıyabilen var taşıyamayan var. Sizin ikisi de çok ağır bence madem kullanmayacaksınız tek isim yapın. Çift karakter çocuğa ağır gelir sonra sıkıntısını çeker hep.