leefamily 33+3 üm 2 gün öncesine kadar çok hareketliydi ve sertti, gün içerisinde hareketleri hissediyorum ama daha sakin ve derinden. Bu haftalarda normal mi?
nazar12 leefamily bende 31 oldum yavaştan harekleri azaldı derinden oluyor normaldir diye düşünüyorum endişelenme cnm
oguzkaann leefamily aynıyız hafta olsrak bendede durum aynı hareketler var ama sanki daha güçsüz gibi geliyor eskiden böyle daha belirgin acıtan hareketler vardı bir ka gğn öncesinekadar habi bir kaç gündür daha dakin sanki
nazar12 leefamily bebek geliştikçe uyku saatleri 40 50 dka yada 20 30 dka olur tatlı şeyler yiyin yada soğuk su için sol yanına 1 ssaaten fazla uzanın eğer 2 saat içinde 10 tekme hıçkırma hareketleri olmazsa o zmn hastaneye muhakkak gidin endişelenmeyin normaldir yer darlaştıkca hareketleri azalır
oguzkaann leefamily aynen sürekli sola yatıp hadi hadi diyorum gece gündüz endişeniyorum böyle oluncada 😢
lionsmom_ 33+2 deyim hareketlerini çok az hissediyorum bugün bu hafta çok stresli geçti soluma yattım ama hareket yok bir kere hissettim gibi ama emin değilim karnıma dokunuyorum ediyorum hala yok hastanede uzak ne zaman endişelenmeliyim 🤦🏻♀️
bahbet1o 34 haftalık hamileyim şunu farkettim ben ne zaman stres olursam uzulursem bebeğim hareketleri çok azaliyo buda 2-3 günü buluyo normal herşey yolunda olduğunda hareketlenmeye basliyo. Belkide stres yaptınız o yüzden azaldı kötü düşünmeyin