Bebiş sancım tuttu erken doğdu 2500 gr ben kendim hastaydım doğrumdan öncede bebek ilk doğduğu gün iyiydi ikinci gün anne sütünü ve mamayı doğru düzgün yemediği için kan şekeri 21 düştü beyaz kan hücresi 9 olması gerekirken 20,4 çıktı Suan küvezde aklım hep onda ne zamana düzelir başından bu olay geçen varmı küçük olduğu için nasıl soyuyorum diyorum anne sütü sezeryan olduğu için yeni yeni geliyo götürüyorum suanda bende düzelmedim hala öksürük felan var antibiyotik kullanıyorum bebekte küvezde damar yolundan alıyo çıkınca tekrar birden olucak benden geçecek diye korkuyorum