Sezeryan dikişlerini kuru tutmak oraya baskı olmasını engellemek daha kolay ama epizyotemi kesiği büyükse iç dış dikişler fazla ise kuru tutsan bile ilgilenmen gereken bebek olduğu için sürekli otur kalk yaptığın için o dikişlerin iyileşmesi uzun sürüyor benim patlamıştı geri dikmediler ağrısı da cabası emzirirken ağlıyordum ağrıdan dikişli yere ağrıyan yere oturuyordum çok zordu