esraa65 buusraatrkk molfix ama büyük paketleri çok sorunlu elimdeki paket bitsin pofy deniycem onun da 100lü paketleri sıkıntılıymış 50lilere bakıcam
zey55 buusraatrkk henüz bebeğim doğmadı ama migrosta bi alana bi bedava varken 1 numara prima aldım geri kalan 2 ve 3 numaraları molfix aldım stokladım
lalelola buusraatrkk Henüz bilmiyorum, bebeğim Temmuz’da gelecek, bu yüzden denemek için 2 farklı marka aldım. Birkaç paket Molfix ve birkaç paket Prima aldım. Hangisi daha iyi olacak bakalım.
kurkmantosuzmadonna esraa65 ne gibi sıkıntısı varmış. Ben kullanıyorum şu an ama herhangi bir sıkıntı yok.
yldzz01 kurkmantosuzmadonna 4 numaran sonrası cok tasırıyor ben memnun kalmadım her serıyı denedım ama gece cocuk sırılsıklam oluyor ondan dolayı önyargıyla bım markası olan jelly welly gectım ama mukemmel bır bez ne pısık ne bır tasırma oldu
esraa65 kurkmantosuzmadonna yldzz01 kesinlikle önceki numaralar özellikle küçük paketliler çok iyiydi suan 4 kullanıyorum büyük paketten almıştım ebebekten arkasında lastiği yok kakayı direkt taşırıyor bitsin diye sürekli bez değiştiriyorum küçük olanlar da cok daha pahalı oluyor
kurkmantosuzmadonna yldzz01 ya o numaradan değil ya. Ben de 48 lü paketi kullanırken aynı sorunu yaşadım. 🫠 Geceleri kullanmak için prima aldım hatta.
yldzz01 kurkmantosuzmadonna yani benım deneyımımı gore 4 numaraya kadar cok ıyıydı her renk paketıde kullandım ama 5 ve 6 numara cok kotuydu baya sureklı bı tasırmaa
yldzz01 esraa65 ben kucuk buyuk paket olarak degılde numaradan kaynaklı begenmedin barıyerlerı yok gibi bişeyyy
gamzeakarsu17 buusraatrkk sleepy bim markası a101 bunlqrı kullandım.şokun bezi iğrenç allah muhtaç etmesin