Hiççç korkulacak bişey değil ben de korkuyordum ama çok rahat bir doğum oldu bebeğinizi kucagınıza alıp o odadan cıkmak o kadar büyük bir lüks ki.. ben suda doğum yaptım bu arada imkanınız varsa çok tavsiye ederim benim için çok rahat bir doğumdu , iyi ki korkup sezeryan istememişim…