Tomriscvn Kızlar ben kapsız e bebekden emzirme sütyeni aldım ama göğüs uçlarımı belli ediyor.Normalde de dolgulu sütyen giyen biriyim.Bana uçları belli etmeyen önerebilceğiniz emzirme sütyeni varmı acaba 😊
zey55 Tomriscvn ben trendyoldan yarım atlet gibi olanlardan aldım çok rahat yumuşscık lcw de baktıklarım naylon gibiydi rahatsız edici bence
Buhati Tomriscvn e bebekten aldım 2 tane marka modelini bilmiyorum dikişsiz yumuşacık çok memnunum 600 lira gibi bi fiyatı vardı
Seloloo Tomriscvn pierre cardin emzirme sütyeni fiyatı sa uygun trendyoldan aldım üzerimde varlığını bilmiyordum normalde hayatta sütyen gitmem https://ty.gl/qabz8ufp59j6k
28e E bebekte kaplı emzirme atletleri var baya kullanışlı ben gömlek altına giyiyorum bi bak istersen dagininde kapsız olanları rahat tavsiye ederim hem sütyen hem atlet olarak
Tomriscvn marlam lokismommy İnternet sitesine baktımda çok seçenek göremedim sizler hangi modeli aldınız acaba Buhati
Tomriscvn Seloloo bundan bende almayı düşünüyorum canım ama bedenlerine hep küçük demişler sen nasıl aldın acaba
Seloloo Tomriscvn riske girdim 95 aldım, bir tık dar oldu ama kopça uzatıcı aparatım vardı onunla tam oluyor
Buhati Tomriscvn canım vallahi adını hatırlamıyorum ebebek’in kendi sitesine de baktım ama orada göremedim sanırım artık satmıyorlar
alicsyndrome Tomriscvn civilim mağazasından aldım markası kujjuydu sanırım uç belli etmeyecek şekilde süslü püslü bi de ahaha ama internet sitesinde bulamadım
meloks Kızlar dagide çalışmış biri olarak kesinlikle dagi alın derim hatta kendime de dagi aldım yumuşacık çok kaliteli asla pişman olmazsınız
sibel3329 https://ty.gl/er2c368ynq4bn Trendyoldan 3 lü şekilde bunu aldım. Çok güzel geldi. Kıyafetleerin altında kapsız olanlar kötü duruyor. Bu çok güzeldi bakın isterseniz. Fiyatı da iyi