betue Transferin 9.gunu sağ kalça içinde ağrı sanki yanıyor gibi bu durumu yaşayıp gebe olan var mı …test gününü beklemek istiyorum aşırı korkuyorm
Leyla93- betue test gununuze bırsey kalmamıs zaten ama suan yapsanız bıle cıkar guzel haberlerinizi alırız ınsallah
sesha Belirti işi hiç belli olmuyor maalesef ama eğer 5. Gün embriyosusuysa erken gebelik testinde çıkar sonuç benim 7. Günde çıktı 2 gebeliğimde de
kedilivebebeli Benimde kalçamda ve bacağımda ağrı olmuştu pozitif sonuçlandı ama bilmiyorum ilaçlardan mı gebelikten mii
betue Elailelale hiç aramadım aslında ilkinde çok belirtti yaşadım negatif olmuştu..bu sefer kalça için öyle ağrıyor ki
kodakbebek Belirti olarak anlamanız çok mümkün değil açıkcası ben 14 gün bekleyip direk kan verip öğrenmiştim idrarda hiç bakmadım
gizemiaaa betue benim de kalçama ve bacağıma vuruyordu ağrı pozitif ile sonuçlandı Rabbim gönlünüze göre versin emeklerinizi boşa çıkarmasın 💕