ecendogan Merhaba herkese Ebru Çöğendez ile devam eden doğum yapan var mı nasıl bir doktor? Ataşehir memorial hakkında yorumlarınızı bekliyorum
nrylmzm ecendogan merhaba doktoru tanımıyorum ancak aynı hastanede 3 defa operasyon geçirdim çok memnun kaldığımı söyleyebilirim doğum konusunda bende biri bu hastane olmak üzere 2 seçenek içerisindeyim
Aycha nrylmzm Merhaba, Çok geçmiş olsun. Odalar geniş mi, konforlu mu, banyo - lavabo nasıl ve hemşireler her istediğinizde fazla bekletmeden odanıza gelip, yardımcı oluyorlar mi, bilgi verebilir misiniz, lütfen? Teşekkür ederim.
nrylmzm Aycha ben 9. Katta (kadın doğum katı ) yatış yaptım 3 gün iki tip oda var ben büyük olan odasında kaldım çift banyo var ve çok temiz hemşire ilgisi çok güzel mide bulantım olduğu için farklı bşr çorba istedim hemen temin ettiler hiç endişeniz olmasın
Aycha nrylmzm Merhaba, Tekrardan çok geçmiş olsun. Büyük odayı siz mi tercih ettiniz yoksa öyle mi denk geldi ve büyük oda için ek bir ödeme yaptınız mı, acaba?
nrylmzm Aycha ben Aycha çok teşekkür ederim 🙏 ben normalde muayenehane takipliyim doktor operasyon ve doğumlarını bu ve yine ataşehirde farklı nir hastanede yapıyor biz doktor ile konuştuk hastaneye gittiğimizde her şey hazırdı ekstra bir ödeme yapmadık ama alternatif küçük oda da sunulmamıştı belki onun ücreti farklıdır