Normalde hergün saat 19:00 300 olacak şekilde vuruluyordum bugün 19:18 vuruldum geç kaldım sıkıntı olur mu çok stres yaptım korkuyorum da birşey olur diye bugün 5 günüm iğne vuruluyorum çok zor bi süreç Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bu durum başına gelen var mı bilgisi olan var mı