Kızlar şuan 17 haftalık hamileyim zeynep kamil hastanesinde perinatoloji bölümüne talipliyim bu gün doktora geldim doktor bebeği inceledi ve rahimde bir alan olduğunu bu alanın açık olduğunu ve bebeğin suyunun buradan sızıntı yaptığını söyledi ve bu alan her hangi bir tedavi ile kapanmıyor dedi yatış verdi ama ne kadar süre yatıcam veya napıcam bilmiyorum ben gibi böyle bir sorun yaşayan var mı lütfen cevap verin