Selam kızlar sat 21 mart. Bugun sat gore 7+6 yım. Ancak gıttıgımde kese yolk sac ve embrıyo olusmaya yenı baslamıs dedı doktor. Haftaya cuma kesın kalp sesini duymamız gerekıyor dedı. Saglıksız gebelıkse olmaz zaten gıbı konustu. O an kalbı duymaya odaklandıgım ıcın anlayamadım hıc bısey. Basına boyle bısey gelen var mı? Gec dollenme mı acaba basına gelen var mı