Bazen düşünüyorum da çokmu erken oldu,universite 2 ci sınıfım.Bebek oldukdan sonra nasıl okuyacağım diye endişeleniyorum biraz🥲Aranizda benim gibi olan varmi? Çocukla okumak zormu? Kayinvalidemle birlikde yaşıyorum çok iyi biri yardımcı olucak bana❤️