Bebeğim 34 günlük sütüm olmadığı için mama kullanıyorduk. Hipp aldık sürekli kusuyordu fışkırır tarzda onun dışında hep bi kusması vardı ne kıyafet yetişiyordu ne ağız mendili. Huzursuzluk çok vardı sürekli kendini geri geri atıyordu hırıltısı vardı. Doktor reflü dedi mamayı değişti evolvia ar mama verdi. Ve reflü yatağı alın dedi. Bu mamayı kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Reflüsü olan bebeklerde başka neler yapılabilir bu durumu yaşayanlar nasıl başa çıktınız.