dymmm Regl günüm 24 Mayıs olarak hesapladım.18 Mayıs pazartesi test yapsam 7 gün önceden silik de olsa çıkar mı test için biraz daha mı beklemeliyim
nazifeeeeeeeeee dymmm benim 3 gün kala anca çıkmıştı bence biraz daha bekle eğer döllenme olduysa daha rahime bile anca yerleşiyor bebek kanda değer artmazsa testtede çıkmaz boşuna üzülürsün