ozlemky Merhaba, 17. Haftamdayım. Bugün sağlık ocağında aşı oldum. Doktorum yaptırabilirsin demesine rağmen çevremdeki herkes farklı bir tepki gösterdi bebeğe birşey olur ateşin çıkar bebeğe yansır vs.gibi. Aldırış etmedim yaptırdım fakat sizlerde böyle birşeyle karşı karşıya kalan var mı ? Aşı sonrası bebeğinde sıkıntı olan yada ateşlenen ?
Mimoza ozlemky bende 17 de yaptrdım ilkini bişey olmadı neden olsun ki dr da yaptrabilirsin dedi sıkıntı yok
QuenMom ozlemky Hayır canım ne alaka. Sağlık bakanlığı öyle birşey olsa onaylarmı sence. Hafif kolun ağırır bir iki gün sonra geçiyor.
ozlemky QuenMom evet bende öyle düşündüm ama sağlıkçı bir arkadaşımızda böyle demesi üzerine tedirgin oldum. Çok sağolun 🙏🏻
QuenMom ozlemky Canım boşver herkes prof olmuş zaten onu yaptırma bunu yaptırma diyor benim şahsi düşüncem tetanozda bebeğin aşılarıda yaptırılmalı. Ama senin kendi kararın tabi☺️
ozlemky QuenMom aynen ya herkes doktorlardan daha bilgili hale gelmiş maalesef. Bende öyle düşünüyorum kesinlikle yapılmalı. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Glsmoztrk Kimseyi dinleme her kafadan ayrı ses ilk çocuğumda yaptırdım hiç bi sorunla karşılaşmadım sadece kol ağrısı yapmıştı o da normal. 2.ye hamileyim 18 haftalığım ama hemşire hareketlerini net hissedince gel dedi tembel kızın hareketlenmesini bekliyoruz 😂