adinfinitumx Kızlar selam💖 Detaylı ultrasona girilen ay normal rutin doktor randevumuza da gitmemiz gerekiyor mu?
tortillam_ adinfinitumx bana doktorum detaylıdan 2 hafta sonra bana gel demişti. Araya bayram falan gireceği için 3 hafta sonra anca gideceğim belki geçer bile
bbaskal adinfinitumx Evet ama doktorunla telefonda iletişim halindeysen gitmeden ultrason sonucunu atabilirsin ben öyle yaptım ama doktorun numarası yoksa randevu alıp sonuçlarınla gidebilirsin
lemankrl Selam🌸 benim doktorum gelmene gerek yok sonuçlarını telefondan atabilirsin dedi yani 2 ay sonra gideceğim rutin kontrole. İsterseniz doktorunuza bi sorun