1tulin dün gece benimde kanamam oldu. Kırmızı olunca korktum, silindikçe geliyordu hemen acile gittik vajinal baktı kanama alanı göremedi normal dedi. Progestan kullanıyorum bende. İnşallah uzun sürmez. Düşük tehlikesinden bahsetmedi ama her kanama düşük tehlikesi midir sizce?