kizlar şöyle düşünün hayatta ne zor degilki Allah istedigi veya nasip ettigi herkes doguruyor ve sonrasinda cok mutlu oluyor sonra geciyor cok sukurki 1 gun suruyor en fazla sonra bebisle keyfinize bakin bu arada 3. dogumum olcak yani zor aslina bakarsaniz ama bende 3 saatte doguranlardanim hizli oluyor zor olan kisim sanci yani bebek sümüksü su ile geldigi icin bebek caninizi acitmiyor sadece rahim kasilmasi insani zorluyor bebek cikinca ohh be diyorsunuz sonra sanki hic dogum yapmamis gibi sizi kaldiriyorlar 1 gece yatip yuruyerek eve gidiyorsunuz 🙂