Arkadaşlar merhaba hafif düzey pcos hastasıyım doktor yumurtlaman gayet sağlıklı görünüyor pcos da hafif dedi. İlk kez bu ay gebelik denedik. Döngüm 35-40 gün.Son adet tarihim 20 Nisan. Dün test yaptım evde silik çizgi çıktı test mi yanlış dedim yeni bir marka aldım bu defa kaset deneyeyim dedim onda da silik çizgi çıktı. Gidip kan verdim kanda bir şey çıkmadı. Bu ay için hala gebe olma ihtmalim veya yumurtlamam geç olduğu için kanda daha çıkmamış olma ihtimali var mı? Beni bilgilendirebilir misiniz 🥹🙏🤍