aylinmasal Merhaba ikiz Gebeliği olanların beta değeri neydi acaba dün kan verdim 4+5 de 19197 değer çıktı bugün doktora göründüm tek kese gördü ikiz olmasından korktum sizin değerleriniz neydi
-Cennetkusuannesi- aylinmasal benim ikiz bugün öğrendim 4+6 iki tane kese gördü en son pazartesi 958 di beta bugün tekrar bakalım dedim ama kese gözüktü gerek yok dedi
emmy06 aylinmasal maşallah 4+5de bu değer bence de çoğul gebelik gibi. Benim ilk gebeliğim dw ikizdi. Keselerden biri diğerini baskıladığı için zor görünmüştü. Daha erken haftaya görünür büyük ihtimalle hayırlı olsun💖
emin1333 aylinmasal benimde en korktuğum seydi büyük konusmamak gere nasip kısmet Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Fuunndaaa aylinmasal beta değeri ile alakası çokta yok ikiz gebeliğin tek gebelikte de bazen yüksek çıkabiliyor
3boysmom aylinmasal ikizle betanın alakası yok balım ikizlerime hamileyken 4.haftamda 30 ile öğrenmiştim
valeriaa_ aylinmasal ikiz ile betanın alakası yok ,korkmayın,beta yükselişi sağlıklı bir gebeliğin göstergesidir .