cerenyrt01 Kızlar merhaba sağlık ocağında kan verdim değer böyle çıktı tam sayı yazmıyor böyle yazıyor sadece >1000 https://hizliresim.com/l30sx7h
yasminmm cerenyrt01 bi konuşmada görmüştüm canım bazı sağlık ocakları sanırım 1000 den büyük değer ölçmüyormuş ondan öyle olabilir mi hayırlı olsun sağlıkla gelsin bu arada 🌸
yldzz01 cerenyrt01 uc cızgiden resim ekleye basıp lımkı kopyalıyorsunuz sonra buraya yapıstırıyorsunuz lınkı
cerenyrt01 Ben düzenli artış oluyor mu onu merak etmiştim başka bir hastaneye gidip mi vermem gerek yoksa kese gözükür mü daha kan vermeme gerek yok mu
allyslife cerenyrt01 başka hastaneye git canım önce muayene ederler, görmezlerse de kan isterler zaten