Seyyyma7 arkadasa kizmayin bence tabi soyleki yukleme yapildiginda illa onun dedikleri olmadigi gibi seker yuklemesi yapilmasida sart degil. Kendi halam hemsire ustune basa basa yukleme yaptirma dedi saglik bakanliginin emri var rutin olarak herkese yapmamiz lazim ama bir nevi zehir dedi iki dilim baklava yediginizde aldiginiz seker mideye gidiyor sindiriliyor ayriliyor kana karisiyor ve uzun saatler aliyoe fakat ictiginiz 50 mg glukoz aninda kana karisiyor yani etkilesim ve sonuclar ayni degil malesef oyle olsa zaten mantiken doktorumuz cikolata baklava yiyip gelin der degil mi? O yuzden insanlar ayaga kalkamiyor kusuyor kimisine agir geliyor va. Evet seker yuklemesi bazi durumlarda hayati onem arz wdiyor ama bunu arz ettigi durumlarda soyle; anne ani kilo aliyorsa bebek haftasindan cok ondeyse annede amniyon sivisi fazlaysa ve 1. Derece akrabada yani anne babada seker hastaligi diyabet varsa seker yuklemesi yapilmali. Lakin bunlarin hicbiri yoksa annenin aclik tokluk sekeri her zaman iyiyse rutin oalarak yapilmasi gereken birsey degil. Bu yuzden bu doktorla hasta arasinda olmali ve hasta bilinciyle doktorla konusmali. Yabanci kaynaklar arastirmali dunya saglik orgutunun yazilari var okuayabilirsiniz. Ayrica arkadaslar illa yaptirmak isgemiyor ama riskede atmak istemiyorsaniz zor gelmeyecekse eczanede seker olcum cihazi alin her gun ac karnina ve tok karnina parmaktan kaniniza bakin bu sayede icinizde rahat olur