ARYa143 Erkek gibi canım, haftan erken galiba çıkıntı var ama henüz pipisi çıkmamış gibi 😊😊kaç haftalıksın🤗
ARYa143 aydinaleyna61 hafta da varmiş aslında cinsiyet için çok erken değil, hayırla gelsin aslan parçası🤗🤗
ARYa143 dmt_00 yan durmuş kuzucum bilemedim ama kız hissettim nedense, kese de yuvarlakya duruşu felan benim kızların usg fotoları gibi geldi 🤭😂 hayırla gelsin🥰
dmt_00 ARYa143 ben 13 haftalıkken erkek dendi bugün de 14+1 im kız dendi hangisine inanayım şaşırdım biraz bekliycem
ARYa143 dmt_00 ehehehe kuzucum bizde ilk gebeliğimde aynı durumu yaşadık, erkeğe benziyo dedi değişebilir dedi (usg atarım şimdi) sonra kız oldu 😁