Perla_ Kızlar pazartesi şeker yüklemesi yaptıracağım akşam 8den sonra yemek içmek yasak su hariç öyle yazmışlar ama çok uzun değil mi ya ben zaten açlığa dayanamıyorum. Hep duyduğum gece 12den sonra yeme derlerdi . Doktorda cevap vermiyor napcam bilemedim
elagndgdu Perla_ bana hiç öyle birşey söylenmedi 😂 normal sabah aç karnına gittim o kadar. Gece 12 muhabbeti de olmadı ilk kez duyuyorum sizde
allyslife Perla_ bizim hastanede de 12 saat açlık isteniyor en doğru sonuç öyle alınıyormuş, ayrıca açlığa dayanamıyor olman da şeker belirtisi olabilir🤔
aslanbarlasss Perla_ hayatımda ilk kez duydum böyle bişeyi zaten orda uzun süre aç kalıyorsun sürekli kan veriyorsun ben de hamileyken açlığa dayanamam tansiyonum düşer kabul etmezdim böyle bişeyi 🙄 sabahki açlıkta bile tansiyonum 9 a 4 e düştü bayılıyordum az kalsın açlıktan 🙄
Perla_ allyslife açlığa dayanamıyorum derken yani tansiyonum düşüyor canım yoksa hani deli gibi acıkma vs yok
Perla_ krizantemmm bende 12den sonra yemesem 8 saatlik bir açlık doğru sonuç verir mi acaba ya aç olunca tansiyonum yada şekerim düşüyor korkuyorum açıkçası daha doğrusu hamilelikte arttı bu hamilelikten önce yine dayanıyordum
krizantemmm Perla_ akşam saat 7 gibi akşam yemeği yemiştim gece 12 gibi midem kazındı bir salatalık yeyip yattım ertesi gün 10 da test verdim sorun yaşamadım
Perla_ aslanbarlasss valla bende o saate uyamayacağım kusura bakmasınlar sonuçta normal bir durumda değiliz ki hamileyiz o kadar dayanmak bana zor geliyor tokken bile tansiyonu düşen şekeri düşen biriyim 😮💨
Perla_ krizantemmm ben yine yememeye çalışırım yada senin yaptığın gibi en kötü bir salatalık yer midemi bastırırım
buketdeniz19 Perla_ bana öyle bişey söylenmedi canım bende yaptırdım gece 12 den sonra yemedim sadece
myangelson Perla_ bana 12 den sonra yeme demişti doktorum ilk hamilelikte. Saat 9 gibi de şeker yükleme başlanmıştı
leblebi_ Perla_ hiç alakası yok sabah aç gitmeniz yeterli 12 saat nası açlık sezeryan doğuma giderken diyolar sadece ama doktorunuz özellikle dediyse uygulayın tabi
Perla_ leblebi_ kağıda yazmış 8den sonra diye ama gerçekten çok ya hastaneye gidene kadar o açlıkla tansiyon düşmezse iyi 😔
annekiz6141 Perla_ Anaaaa belkı bende öyle yemeseydım sekerım çıkmazdı 😂🤣 ben 12 den sonra yemedım 😂🙊