İyi günler hanımlar benim bir sorum olacak adetime 1 hafta kala kan verdim 0.1 çıktı 2 gun once verdim yumurtlamadan tam 10 sonra verdim kanı acaba yükselir mi bu ay elendim mi 2 ci çocuğu istiyoruz kizim 3 bucuk yasinda gebelik testi yapmadım yani basina gelen var mı yardımcı olabilir misiniz