Imanzmngl benimde oğlum olucak ilk oğlumun adı miraç efe 2. Sini aslında miran falan düşünmüştüm ama eşim ya babasının adı hüseyin olsun dedi ya muhammet ali bende muhammet aliyi tercih ettim ama eşim bana bıraksaydı eymenide koymak aklıma gelmişti ilk hamileliğimde çok yaşadık isim tartışmasını ozamanda hüseyin miraç demişti zorla miraç efe yaptırdum göbek adı olsun dedim bu seferde erkek olunca yine hüseyini karşıma çıkardı hüseyin miran olsun dedim olcaksa tek hüseyin olsun dedi sonradan muhammet ali isminide önerince hüseyin olmasında ne olursa olsun diyip muhammet aliyi tercih ettim benim istediğim olmasa bile hüseyinden daha iyi bi isim en azından