Geçen pazar progesteron baktırmıştım bu ay yumurtlama olmuş ama dün gebelik testi yaptım negatif çıktı.Bu sabah kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrıyla uyandım ama uzun sürmedi adet olmadım.Ama bundan başka hiçbir belirti yok sizce yerleşme yeni mi oluyor yoksa adet mi olacağım?