Bugün detaylı ultrasyona girdim Zonguldak ta kilomun fazla olduğunu tam net göremediğini söyledi bağırsaklarında parlaklık gördü ve kafatasinda boşluklar var dedi ilk başta anneden bebeğe giden damar 1 tane dedi daha sonra baktı gördüm iki tane dedi bana feteal DNA önerdi onu yaptırdım daha önce başına gelen oldu mu böle şeyler 3 hafta sonra tekrar çağırdı birde son adet tarihime göre 20 haftalık olması lazımmış ama şu anda 19 haftalık gelişim geriliği olabilir dedi