Merhaba anneler 18. Hafta kontrolüme kadar her şey normaldi. 2li ve 4lü test sonucum risk düşüktü ve 2 li test zamanında bebeğimizin ense kalınlığı da normaldi. Fakat 22. Haftada detaylı ultrasonda ense kalınlığı yüksek çıktı. Amniyosentez istendi yaptırmadık fetal dna yaptırdık sonucunu bekliyoruz Allahın izniyle iyi haberler alırız inşallah lütfen dua edin güzel şeyler duymak istiyorum 🙏