busu1 canim inşallah seninkide guzel sonuc verir bende hastaneden eve geldik sürekli hastaneye git gel yapar oldum tsh supeli denildi topuk kani alindi saglik ocaginda şükür oda temiz cikdi annelik ic güdüsü iste evlatlarimiza bisi olcak korkusu oluyo süte yansiyo en ufak stres bile o yüzden rahat ol dua et inşallah guzel haberlerini alırız