Benim oğlum 5 günlükken 19 değer ile hastanede yattı ertesi gün 11 ile çıkıl verdiler
15.günde 18’e yükseldi ama doğum kilosunu katladığı için emmesi iyi olduğu için bir de doktorlar uzamış sarılık olduğu için yatırmadılar
Ama hastanede yattığında kat ücreti ödeyip yanında kaldım yoğun bakıma göndermedim