burcukrtnl senaakck 25 haftayı geçtik . Ben ilk doğumumu da muhabbet hanımda yapmıştım 7 sene önce bu ıkinci olucak inş
yldzz01 burcukrtnl sağlam kuveyt kartla 3060 tl bılgıbız olsun bende bılmıyordum tesadufen kartla odeme yapınca ogrendık
minikbebegim3 dilaaannk benim doktorum da necla hanım çok memnunum 2 bucuk sene önce kızımın hamileliğinde de ona gitmiştim çok memnunum kendisinden
raley61 dilaaannk özel şahsi iletişim numarasını paylaşıyor mu? Yoksa şirket hattını mı paylaşıyor acaba?🌸🌸
yldzz01 gamzee7 evet gecen muayenede tesadufen kartla oderken öğrendim dediler ki sağlam karta ındırım uygulanıyor hep mı gecerli dedim evet dedıler toplam 3060 odedım yanı 540 ındırım sağlandı.
nefisekecas haticeekeles bende asiye hocaya muayene oluyorum şuan 17 haftalık gebeyim ben memnun kaldım açıkçası güzel ilgileniyor aklında ki herşeyi yanıtlıyor
yldzz01 haticeekeles ikinci doğumum ilkindede asiye hanima gittim ikincisindede ona gidiyorum cokta guzel ilgileniyor guler yuzlu kafanizdaki butun soru isaretlerini kaldiriyor