melisasak35 eliffelifff özgür yılmazda doğum yaptım mükkemel geçti ameliyatım ağrı sızı acı hiç çekmedim bebek gibi bakıldım hastanedende çok memnunum tavsiye ederim
zbydr Berbat bi doktor asla tavsiye etmem bence erkek doktorlardan birine gitmelisiniz onlar çok çok daha iyi Mesela murat özşahin Özgür Yılmaz gibi