nafiye66 Kızlar 24 yaşındayım gebelik düşünüyorum regl oldum ama il defa 3 gün sürdü anlamadım neden olabilir bu sorunu yaşayan varmı doktor 2 gün önce folik asit başlattı onunla alakası varmıdır
glcnylmzz nafiye66 yoğun kanama şeklinde mi lekelenme mi Folik asit etkilemez onu kullanmaya devam et o bebek için önemli
bsryq nafiye66 nafiye66 onunla alakalı değildir canım yerleşme olabilir mi normalden daha koyu ve sıklığı az diye biliyorum yerleşmede
nafiye66 glcnylmzz yok cnm lekelenme değil yoğun kanama regl oldum bırakmadım folik asiti kullanıyorum cnm
nafiye66 bsryq yerleşmede kanama çok fazla olmaz bnce cnm bnmki bildiğin regl fazla kanama bugün 3. Gün ve yok gibi artık
glcnylmzz nafiye66 o zaman planlamaya devam et canım folik asiti düzenli al gün aşırı birliktelik öneriyor doktorlar kendinm düzenine göre ayarla inşallah kısa zamanda hayırlı haberler alırsın