097 Her doktor farklı konuşuyor fotoğraf atabilirsem buraya bakabilirsiniz normal doğum olur mu yada ölçüleri normal mi
orhismommmmmm 097 suna kaçıncı haftandasın canım bebek kaç kilo. Doktor banada kafası önde dedi sezeryan Olabılır dedi
097 orhismommmmmm 38+3 benim doktorum ayakları küçük dedi özeldeki fotoğraf bu bu da herşeyi iyi uzun boylu olacak gibi ve kilosuda haftana göre ilerde dedi
bymiraymom 097 bir doktora daha gidin bana da ilerde diyordu doktorum hep en son başka doktora gittim o da iri dedi 39. Haftada da 4 kiloya yaklaşmış çok dediler 4085 gr doğdu bebeğim
097 bymiraymom doktor yok ki almıyorlar gidip gelmekten ayaklarım mahvoldu ben de artık haftaya acilden giriş yapcam sizin sezeryan mı oldu
097 bymiraymom inşallah normal doğum istiyorum zaten o yüzden bu kadar endişeliyim sezeryan olmak istemiyorum
bymiraymom 097 sağlıklı olan hangisi olacaksa onu dilemenizi tavsiye ederim ki iri bebekte normal doğum biraz zor olabiliyor o yüzden ikiniz için de en sağlıklısı hangisi olacaksa o olsun🌸
097 bymiraymom teşekkürler ama sezeryan toparlaması zor yakın zamanda taşındım kimse yok yanımda araştırma bile yapmadım hiç sezeryan nasıl oluyor nasıl iyleşiyorlar diye