Nnazli1996 Isimli çikolata yaptıran memnun kalan varmi tadından falan memenun kalan warmi hangi siteden yaptırdınız
GamzeCan Nnazli1996 ben yaptırdım gerçekten tadını falan bu kadar iyi beklemiyodum👍🏻👍🏻https://m.facebook.com/miniktaslaratolyesi/
Birsu34 Nnazli1996 bende bebekcikolatasi Instagram'dan yaptırdım tadı paketlemesi herşeyi harika hemde resmi bir site
BurcuB Nnazli1996 hacışeriften kendin yap olandan sipariş vermiştim ben. Etiketleri yapıştırmak hem çok kolay hemde çok zevkli oluyor. Tadı da fiyatı da çok uygun. İki güne elinize ulaşıyor. Tavsiye ederim.
Nnazli1996 BurcuB canm haçı şerif kendin yap çikolatasi aldin ya etiket gönderiyo sen yapıştıriyorsun dimi yapışkanlimi o etiketler nasil yapiştirdin sen
KYLZ Nnazli1996 bende yaptırdım 72 tane 80 liraya facebookta renkli esintiler sayfasında tadı çok güzel memnun kaldık ☺️
BurcuB Nnazli1996 canım A4 kagıdına yapıştırılmış etiketler seklınde. Sen onları çıkarıp sadece paketli cıkolataların üzerine yapıştırıyorsun. başka bişi yok yani çok kolay. Başta tereddüt etmiştim zor bişise diye ama çok basit.