Kızlar 12 haftalık gebeyim ikili testte yeşilin az üstünde sarıda çıktı değerim ense kalınlığı 1.30muş sadece betam haftama göre biraz yüksekmiş doktor fetal dna önerdi onu yaptıracağım ama biraz moralim bozuldu kızlar sizlerin sonucu nasıldı görüşlerinize ihtiyacım var