nsrnht isterse 2 sene geçsin 4 sene geçsin sıkıntı varsa her türlü oluyo. Benim kızım 2 yaşındayken ben 1 aylik falan gebeydim. Ama sezeryan yerinde incelme oldu yani sıkıntıya girdim. Ama kimisi sezeryanin hemen ardına hamile kalıyor bi sıkıntı olmuyor. Buda sanırsam eski sezeryanin iyi olup olmamasından kaynaklı birde benim bebis hep baskı yapıyordu aşağı dogru o yüzden iyice incelmisti