zeynepelifg merhabalar ben de ilk 6 haftalıkken gitmiştim ve kalp atışı belli belirsiz iki hafta sonra tekrar gel demişti.O belli belirsiz kelimesi günlerce kafamın içinde yankılandı iki hafta içim içimi yedi ama çok şükür bir problem yok şu an 16 haftalığız ama anne olmak biraz da böyle bir şey sanırım tam bir şeylerden emin oluyorsun sonra başka şeyler için korkmaya başlıyorsun inanın bunun sonu yok .Rahat olun lütfen