jlde benim bebeğimde 30 haftlık doğdu bende çam sakurada doğum yaptım yarın iki hafta olucam bebeğim orda şuan hala kaç gram doğdu sizin bu sabah gittim görmeye ordaki güvenlik bi adamla konuşurken duydum 150 den fazla bebek var burda diyordu demek yer kalmamış ama benim bildiğim devletten sevk olunca ücretsiz bakıyorlar özelde olsa niye sizden ücret talep ettiler