kızlar astım hastasıyım ve alerjik rinitim var gebeliğimi Öğrenir öğrenmez alerji haplarımı bıraktım symbicord astım ilacı kullanıyordum göğüs hastalıkları doktoru kullan dedi ama ben korkuyorum
kadın doğum önermiyor aynı durumda olup bu ilacı kullananlar var mı ya da aramızda alerji ilacı ve başka astım ilacı kullananlar var mı lütfen lütfen yardımcı olun