Şükür kızıma kavuştum kendi sancılarımla hastaneye gittim sabah hafif sancılarım vardı baktım 2-3 dkda bir geliyor hastaneye gittiğimde saat 13:00 falandı açılmamda 3 cmdi gece 23:04de kızımı kucağıma aldım çok zordu çok zorlandım okadar saat sancı çektim ama kızımı kucağıma aldığım an bütün ağrım yorgunluğum geçti🫠 izmir 9 eylül üniversite hastanesinde doğumum gerçekleşti çokta memnun kaldım doktorlar hemşireler hepsi çok ilgiliydi devlete yaptığıma hiçte pişman olmadım 🙏 rabbim diğer bekleyen gebiş arkadaşların yardımcısı olsun sağ salim kucağınıza alın inşallah 🤍🪬