cylnboran04 Bebegım 1 ay 12 günlük 40 ımız çıktı temız suyumu aldım namazlarıma başlamak ıstıyorum ama ara ara iç çamasırımda ıslaklık ve lekelenmem var acaba namaz kılsam olur mu
Raana cylnboran04 40 günü geçtiyse lohusalignz bitmiş oluyor,gelen kan,leke istihaze yani özür sayılır. Her vakit ayrı abdest almak koşuluyla istediğiniz ibadeti yapabilirsiniz. Özür abdesti olarak niyet edersiniz