Selam arkadaşlar Amh çok düşük olup Ankarada tedavi olanlar var mı ? Süreclerinizi paylaşırsanız bana da umut olsun şu an 1 senedir doktora dahi gitmiyorum olmaz dediler yine de 1 yumurta kaliteli çıkarsa gebe kalırım umudu içimden bi türlü gitmiyor. Amh 2 sene evvel 003 çıkmıştı 2 defa tüp bebek denedim ikisinde de yumurtalar gelişmedi büyümedi tedavim iptal oldu ilk tedaviden tedaviyi iptal ettiklerinden sonra yumurtalar kendi kendine gelişti takipsiz bıraktığı için ve senin yumurtaların bu doza rağmen büyümez asla dediği için yumurtalar kendi kendine büyüyüp kist oldular. Ve başka doktorda kist operasyonu oldum ben içleri boşaltıldı tekrar denedik ama yine büyüme sorunu oldu Fsh sorunu da var onla da alakalı olabilir ne denersem deneyim Fsh düşmüyor sadece cyclo prognova ile biraz baskılanıyor. Lütfen bu durumda olanlar yazsın bu kadar düsükle gebe kalanlar neler yaptınız ? 0,2 veya 0,3 lee gebelik oluşuyor genelde ama 003 ile biraz zor biliyorum hatta bayağı zor yine de umudumu yitirmeden bekliyorum Allah büyük çünkü kalanlar var okuyorum 3,5 sene oldu hiç bi şekilde gebe kalamadım bu süreçte aynı durumda olan arkadaşlarım hangi doktora gidiyorsunuz hangi aşamadasınız yazarsanız sevinirim