helin_a gittik fakat bir hafta sonra tekrar detaylıya girmemizi istedi aslında bana kalsa gitmek istemiyorum ama sanırım gidicem tekrar bakılacakmış enseye organlara vs umarım ense kalınlığı düşmüş olur beklemek çok zor ama olumlu düşünmeye çalışıyoruz 🙏