yarenhamzaogl 10 haftalık hamileyim hazıran ortasında köye gidecektim doktorum izin vermedi gibi gitmesen daha iyi dedi bilgisi olan giden varmı agustos ayı içinde gidicektim ona kesinlikle izin vermem dedi arada kaldım
lokismommy yarenhamzaogl doktorunuz uygun görmediyse yolculuk yapmayın riskli olabilie otobüs yolculuğunu da önermem molalar kısıtlı yürüyüş yapmanız lazım sıkıntılı
lina_erva yarenhamzaogl Ben 20 haftalık hamileykwn 5 saatlik uçakla yolculuk yaptım çok şükür sıkıntı olmadı her hangi bir riskimde yoktu çok şükür doktorunuzla görüşün ne olur ne olmaz
yarenhamzaogl lokismommy özel arabayla diyede sordum asla felan net bile şelde konuştu ikinci gebeliğim anlamadım neden diye bi riskimde yok şuanlık ama
yarenhamzaogl lokismommy yani yok aslında bişey demedi öyle risklisin diye öyle yapacagım herkez öyle diyor
fundadg Haftamda uçakla yolculuk yaptım gidiş dönüş ve araçla da yolculuk eşlik etti hiç bir problem olmadı hatta doktorum seyahat edebilir diye kâğıtta verdi havaalanında sorun çıkartmasınlar diye . Ama belki sağlık olarak sıkıntı varsa düşük tehdidi vs önermemiş olabilir