zngns ya bir ay kadın doğuma gittim bir ay perinotolojiye o yüzden içime sinen iyi doktora denk gelemedim hala en son da detaylı ultrason için radyolojiye yönlendiriyorlarmış 1 ay önceden bana böyle bişi söylenmedi perinatolojiye gittim bende bakılmadı tabiki dışarda yaptır mutlaka dedi mecburen özelde yaptırdım şeker yüklemesinde de yaşamak istemedim aynı sıkıntıyı