unix bu süreçte kivi, kefir, yoğurt tüketmenizi tavsiye ederim kabızlık çok can sıkıcı hamilelikte ama bu haftalarda kilo alımınız yüksekse bi tek kabızlık değildir doktor ilerleyen haftalarda gebelik şekerine bakar zaten, bide kimyon rezene kaynatıp için arada bir şişkinlik ve gazda aşırı işe yarıyor